cerita kita

Just another WordPress.com weblog

langkahan seterusnya….. November 17, 2009

Filed under: Uncategorized — ahmad asmar @ 4:00 am

semua orang ada misi masing-masing, macam tu jugak la aku, tapi kan, kalaw tak ada passion benda apa yg kita buat semua kompom tak kan jadi punya. untuk semua member-member aku, aku nie sangat memerlukan sokongan daripada “korang” (aku taw pas ni msti aku kena peli sbb guna “korg”). hehehe. kalau nak bagi sokongan bab duit pun boleh gak… aku trima je.. hehehe. aku rasa tu ja kot untuk hari nie.

Advertisements
 

7 Responses to “langkahan seterusnya…..”

  1. haniframli Says:

    good start..kipidup buddy..update lagi!

  2. tu la suh buat awai taknak

  3. ashraf Says:

    nice pics, love macro shoot..hehe

  4. jo Says:

    suke gambar post nie 😉


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s