cerita kita

Just another WordPress.com weblog

faizal & emey November 19, 2009

Filed under: wedding — ahmad asmar @ 6:07 pm

fuhhhh!!!!! mmg sempoi la aneb. ni la perkataan last kuar dari mulut aku lepas aku shoot amei ngan pasangan dia bro faisal, mmg bes la, aku kasi 5 bintang kat pasangan nie, spoting abes. heehhee. pas tu, ucapan terima kasih yang tidak terhingga kepada hanif ramli, sbb dia busukkan nama aku kat mak dia. hahahahhaha. semua tu biasa la kan, susah senang nak cari duit.

nampak gayanya aku xboleh nak smbang panjang hari nie, mata pun dah bertongkatkan lidi, so, aku kena tido, esok aku nak kena gi melaka lak. aduusss.. ni juz aku nak kongsi ja pengalaman yang pendek aku shoot pasangan ni. k la… nitezzz.. yeeezzzaaaa…

Advertisements
 

9 Responses to “faizal & emey”

  1. sbb kwn2, aku komen la…
    walau aku tgh besh tgk citer prison break…

    weyh nk rm300!
    ni dh kawen..hahaha

  2. smart…asala masuk 2 je..nak tgk lagi

  3. Iqa Says:

    chantek,sweet…omaigod..terkagum.. :))

  4. casper Says:

    not bad la


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s