cerita kita

Just another WordPress.com weblog

terlebih ramah December 22, 2009

Filed under: Uncategorized — ahmad asmar @ 5:21 pm

walaupun gambar ni xde kaitan dengan apa aku nak cerita, tp aku nak cerita jugak. hehehe.pada hari ini telah berlaku peristiwa yg agak demm dan menyakitkan hati. story ini bermula apabila aku nak gi pekan parit buntar, bila time tengah-tengah perjalanan, aku pun tengok la budak-budak tengah kayuh basikal, tp bentuk basikal dah tak macam basikal ha, ada lampu, ada signel.. ada cermin sisi.  nak pggil ape ehh makluk yg bebudak ni tunggang.. basitor (basikal +motor)

skali aku pun gi la bawak keta kat sebelah bbdak ni. aku pun cakap, lawa basikal ni dek, nak pinjam boleh ???

tanpa melengahkan masa dan wang, budak tu terus mengacukan jari tenghnya yg besar anak jari aku ni kepada aku ha. kurang ajar … sakit hati betoi aku ha.. macam tu la aku kena  hari ni, adoiiyai… rasa ikut hati memang nak gi letak penyepak ha, naseb bek aku ni sabar je.. ewaaahhh.. hehhee…bila dah terlebih ramah cam tu la pulak jadinya. hmmm k la… dah kol 1 ni.. kena tido ha. esk nak bangun awal.. nite…

Advertisements
 

6 Responses to “terlebih ramah”

  1. dayat Says:

    ko lupa tulis yg budak tu sebut..Fxxk you..white power….
    hahaha….

  2. mdnurie Says:

    bg tumit jer kt bebudak camni….klu aku dah lama budak nie jd kuah sate…

  3. ahmad asmar Says:

    dayat: dia xckap yg 2 ha.. aku kena ja yg 2. aku blah trus… nyampah aku.

    mdnurie: hahaha… klw aku ngan ko kan. agak2 dah jadi pekasam bdak 2 ha. hehehe

  4. Nana Says:

    kelakar…maybe dia ingat perlikan..padahal kita bergurau..fuhh..memang sakit hati!:)

  5. FarEast Says:

    laaaaaaaa …. apsal ko x campak je bebudak tu masuk sungai kerian tu … kuang asam bebudak zaman skang … heheh … nway ko kt parit buntar? dkt dah dgn umah tok aku 😉

  6. saNi Says:

    : kuang ajar betuL La budak2 tuh…mungkin die eksyen La..depa ade , korang takde…eheheh


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s