cerita kita

Just another WordPress.com weblog

teaser April 10, 2010

Filed under: wedding — ahmad asmar @ 10:26 am

salam, kali ni aku shoot dalam minggu yang agak busy la, mau tak nye, dah start praktikum dah. masing-masing busy la buat folio, buat RPH (rancangan pengajaran harian) tapi aku….. slumber ja gi shoot orang kawin. hehehhe.

minggu ni aku ada cite daripada sekolah, ada murid darjah 4 dah pandai nak bercinte-cinte dah… adoiiii geram pun ada bila dengar cite tu, yang tak tahannye, murid tu sendiri yang cerita. dia ingat aku nak cakap ” bercinta ni bagus, teruskan misi awak”. tetapi sangkaan dia silap sama sekali, menahah telinga dia aku ceramah. hahahaha padan muke. siap cakap keluar date lagi tu, dia ingat aku ni apa??? kawan dia nak cita macam ni?? kan2?? walaupun aku ni cikgu praktikum, tapi aku ni pegang title “CIKGU”, so hormatlah aku ni sebagai cikgu macam dia hormat cikgu lain. . apa la nak jadi dengan anak-anak muda sekarang ni…. hmmmmm…..

 

Leave a Reply

