cerita kita

Just another WordPress.com weblog

selamat hari ibu…. May 9, 2010

Filed under: Uncategorized — ahmad asmar @ 1:10 pm

syurga di bawah tapak kaki beliau….. macam tu la nak digambarkan betapa pentingnya insan ini kepada aku. tiada beliau maka tiadalah aku, insan ini xpenah kenal jemu dalam nak membesarkan aku. pengorbanan yang dia bagi kat aku, aku rasa la kan.. mati idup balik pun xleh balas lagi.

bila ingat balik cita dulu-dulu, apa yang aku penah buat kat die.. memang terasa sebak kat hati ni. tapi tu semua cita dulu. zaman aku xleh nak PK lagi mana buruk, mana baik.. tapi… sekarang, baru la aku rasa, rotan yang dia penah sebat aku tu la mengajar aku sampai jadi manusia macam sekarang ni.insan yang dimaksudkan ialah orang yang melahirkan kita iaitu seorang yg dipanggil ibu…. salmah hussain…  selamat hari ibu……

Advertisements
 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s