cerita kita

Just another WordPress.com weblog

full wani & hakim.. June 5, 2010

Filed under: wedding — ahmad asmar @ 4:19 pm

mula-mula sekali aku nak ucapkan selamat pengatin baru kat wani ngan hakim, diorg ni mmg sempoi even masing-masing tak nak bergambar mula-mula, tp.. last-last diaorang jugak yang nak lebih.. hihihi… enjoy da pic…

Advertisements
 

wani & hakim June 1, 2010

Filed under: wedding — ahmad asmar @ 5:10 pm

hari ni hari yg agak demm bagi aku, semua benda aku wat asyik tak kena ja… adoiiyai.. nak kata wat slah banyak, aku rasa macam tak ja.. mayb salah yang aku tak taw kot.

gambar atas ni xdak kena mengena ngan apa yg aku tulis pun, juz nak masukkan. nnti lepas ni baru nak masukkan semua¬† untuk majlis perkhawinan wani ngan hakim…