cerita kita

Just another WordPress.com weblog

kenangan 5 raya August 21, 2010

Filed under: Uncategorized — ahmad asmar @ 2:59 pm

2 bulan lepas aku kena masuk praktikum kat sekolah kebangsaan bandar tun hussein onn, dugaan die… pergh…. mmg mencabar, bebudak sekarang ni bukan macam dulu dah. asyik nak menyaman je. tp ni la dugaan sebenar aku. ni la periuk nasi aku, so… nak tak nak, kena la jugak kan.

semalam ialah hari last aku dengan 5 raya, rupa-rupanya pejam celik pejam celik dah 2 bulan aku ngan bebudak nie. tapi secara overallnya, depa ni susah sikit nak kawal. tp last-last jinak jugak (lepas kena marah ngan aku) hihihih

kat kesempatan ni,aku nak ucapkan terima kasih kat warga sekolah kebangsaan bandar tun hussein onn 1 sebab bagi kerjasama yang tak berbelah bahagi kepada aku. sekian….

Advertisements
 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s