cerita kita

Just another WordPress.com weblog

penagih simpati jalanan….. September 1, 2010

Filed under: Uncategorized — ahmad asmar @ 10:12 am

salam ramadan aku nak ucapkan kat pembaca blog ni. walaupun dah agak lewat aku rasa nak ucapkan pun, tp ok la daripada xucap langsung kan. gambar dalam ni time aku kuar ngan kawan-kawan untuk asah mata fuad topa, pergghhh… mmg bes… (model dalam ni macho sebenarnya, dia belakon je, hihihi)

sejak aku kuar kali ni….baru la aku taw, mintak sedekah nie, boleh jadi kaya, tp yg aku heran, asl makin banyak orang mintak sedekah kat kl ni, kadang-kadang cukup sifat kaki, tangan smua ada tapi masih lagi bawak anak-anak menagih simpati orang lain. tak cukup ka dengan sifat yang tuhan bagi?? tak sakit pun buat-buat sakit. hmmmm… manusia-manusia…. bila dah bagi betis, nak perut plak…sejam kami kat kat pasar seni banyak ringgit gak la dapat… hihihi…

tapi… tak semua orang macam ni kan?? ada sesetengah ja.. masa ramadan ni la kita nak meningkatkan pahala puasa kita. harap harap puasa tahun ni lebih baik dari puasa taun lepas. salam…..

Advertisements
 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s